Obchodné podmienky
1. ÚVODNÉ USTANOVENIA
1.1. Prevádzkovateľ webových stránek – MUDr. Zimmer, chirurgická a cievna ambulancia, s.r.o., IČO: 35977388, DIČ: 2022123664, Viničná 655/7D, 951 01 Štitáre, e-mail: info@ivpoint.sk, telefón: +421 915 715 297.
1.2. Poskytovatel služby – společnost MUDr. Zimmer, chirurgická a cievna ambulancia, s.r.o., Viničná 655/7D, 951 01 Štitáre.
Identifikačné číslo: 35977388, spoločnosť zapísaná v obchodnom registri pod spisovou značkou oddiel: sro, vložka číslo:17681/N, na okresnom súde Nitra, (ďalej len Poskytovateľ). Poskytovateľ je poskytovateľom zdravotných služieb v zmysle ustanovení § 2 zákona č. 578/2004 Z. z. o poskytovateľoch zdravotnej starostlivosti, zdravotníckych pracovníkoch, stavovských organizáciách v zdravotníctve a o zmene a doplnení niektorých zákonov, v platnom znení (ďalej len Zákon o zdravotných službách).
1.2. Kontaktné údaje poskytovateľa, adresa na doručovanie: MUDr. Zimmer, chirurgická a cievna ambulancia, s.r.o., IČO: 35977388, DIČ: 2022123664, Viničná 655/7D, 951 01 Štitáre, e-mail: info@ivpoint.sk, telefón: +421 915 715 297.
1.3. Tieto obchodné podmienky (ďalej len Obchodné podmienky) Poskytovateľa upravujú v súlade s ustanovením § 1751 ods. 1 zákona č. 40/1964 Zb., Občiansky zákonník (ďalej len Občiansky zákonník) vzájomné práva a povinnosti zmluvných strán vzniknuté v súvislosti alebo na základe zmluvy o poskytovaní služby (ďalej len Zmluva) uzatváranej medzi Poskytovateľom a inou fyzickou osobou (ďalej len Objednávateľ) prostredníctvom internetového obchodu Prevádzkovateľa. Internetový obchod je Prevádzkovateľom prevádzkovaný na internetovej adrese: www.ivpoint.sk, a to prostredníctvom webového rozhrania (ďalej len Webové rozhranie obchodu).
1.4. Obchodné podmienky ďalej upravujú práva a povinnosti zmluvných strán pri využívaní webovej stránky Prevádzkovateľa umiestnenej na adrese www.ivpoint.sk (ďalej len Webová stránka) a ďalšie súvisiace právne vzťahy.
1.5. Predmetom Zmluvy je okrem iného záväzok Poskytovateľa poskytnúť Objednávateľom objednané služby poskytované Poskytovateľom a ponúkané Poskytovateľom na Webovej stránke (ďalej len Služby). Služby sú poskytované príjemcovi Služby, ktorým môže byť aj osoba odlišná od Objednávateľa (ďalej len Príjemca).
1.6. Poskytovateľ poskytuje Služby v súlade so zákonom č. 578/2004 Z. z. o poskytovateľoch zdravotnej starostlivosti, zdravotníckych pracovníkoch, stavovských organizáciách v zdravotníctve a o zmene a doplnení niektorých zákonov a na základe príslušného oprávnenia na poskytovanie služieb. Webová stránka obsahuje zoznam Poskytovateľom ponúkaných služieb a ich všeobecný popis a účel.
1.7. Objednávateľ môže objednať poskytnutie obdobnej služby u akéhokoľvek iného poskytovateľa obdobných zdravotných služieb. Objednaním služby objednávateľ potvrdzuje, že objednávku uskutočnil bez akéhokoľvek nátlaku. Objednávateľ berie na vedomie, že poskytovateľ je povinný poskytnúť objednávateľovi pred vykonaním služby zrozumiteľné informácie o spôsobe vykonania služby, postupe a prípadných možných následkoch. Objednávateľovi musí byť umožnené klásť doplňujúce otázky k poskytovanej službe. Ak tieto informácie neobdrží, je oprávnený vykonanie služby odmietnuť.
1.8. Ustanovenia odlišné od Obchodných podmienok je možné dohodnúť v Zmluve. Odlišné ustanovenia v Zmluve majú prednosť pred ustanoveniami Obchodných podmienok.
1.9. Ustanovenia Obchodných podmienok sú neoddeliteľnou súčasťou Zmluvy. Zmluva a Obchodné podmienky sú vyhotovené v slovenskom jazyku. Zmluvu je možné uzavrieť v slovenskom jazyku.
1.10. Poskytovateľ môže meniť alebo dopĺňať znenie Obchodných podmienok. Týmto ustanovením nie sú dotknuté práva a povinnosti, ktoré vznikli počas účinnosti predchádzajúceho znenia Obchodných podmienok.
1.11. Objednávateľ odoslaním objednávky potvrdzuje, že sa oboznámil s týmito Obchodnými podmienkami a že s nimi súhlasí.
1.12. Objednávateľ berie na vedomie, že na účely úpravy jeho vzťahu k Poskytovateľovi sa za účinné považujú Obchodné podmienky v znení platnom a účinnom v momente odoslania objednávky.
2. UŽIVATEĽSKÝ ÚČET
2.1. Na základe registrácie Objednávateľa vykonanej na Webovej stránke môže Objednávateľ pristupovať do svojho užívateľského rozhrania. Zo svojho užívateľského rozhrania môže Objednávateľ vykonávať objednávanie Služby (ďalej len Užívateľský účet). Pri registrácii na Webovej stránke Objednávateľ uvádza: užívateľské meno (meno a priezvisko), dátum narodenia, e-mail, heslo, a prípadne súhlas so spracovaním osobných údajov za účelom zasielania obchodných oznámení Poskytovateľa. Úspešná registrácia je potvrdená Poskytovateľom potvrdzujúcou e-mailovou správou. Pri objednávaní Služby je Objednávateľ povinný uvádzať správne a pravdivé všetky údaje, najmä užívanie liekov. Údaje uvedené v Užívateľskom účte je Objednávateľ pri akejkoľvek ich zmene povinný aktualizovať. Objednávateľ nesie zodpovednosť za uvedenie akéhokoľvek nesprávneho údaja. Údaje uvedené Objednávateľom v Užívateľskom účte a pri objednávaní Služby sú Poskytovateľom považované za správne.
2.2. Webové rozhranie obchodu umožňuje, aby Objednávateľ vykonával objednávanie Služby aj bez registrácie, a to priamo z Webového rozhrania obchodu. Pri objednávke Objednávateľ uvádza: meno a priezvisko, dátum narodenia, e-mail, tel. kontakt, fakturačné údaje. Údaje Objednávateľa nezostávajú uložené v databáze Poskytovateľa s výnimkou fakturačných údajov (meno, priezvisko, bydlisko), ktoré budú spravované výlučne za účelom účtovnej evidencie Poskytovateľa. Ak Objednávateľ udelí výslovný súhlas s použitím jeho osobného údaja, adresy elektronickej pošty, na zasielanie obchodných oznámení Poskytovateľa, bude v databáze Poskytovateľa uložený aj tento údaj na jeho použitie za Objednávateľom odsúhlaseným účelom.
2.3. Prístup k Užívateľskému účtu je zabezpečený užívateľským menom a heslom Objednávateľa. Objednávateľ je povinný zachovávať mlčanlivosť ohľadom informácií nevyhnutných na prístup do jeho Užívateľského účtu a nesie zodpovednosť za porušenie povinnosti svojej mlčanlivosti alebo akékoľvek sprístupnenie svojho užívateľského mena a hesla tretej osobe.
2.4. Objednávateľ nie je oprávnený umožniť využívanie Užívateľského účtu tretej osobe.
2.5. Poskytovateľ je oprávnený zrušiť Užívateľský účet, a to najmä v prípade, keď Objednávateľ svoj Užívateľský účet dlhšie ako 12 mesiacov nevyužíva, alebo v prípade, keď Objednávateľ poruší akúkoľvek povinnosť zo Zmluvy (vrátane Obchodných podmienok, ktoré sú súčasťou Zmluvy), najmä opakovane porušil povinnosť dostaviť sa v dohodnutý čas na dohodnuté miesto na poskytnutie objednanej Služby alebo zaplatiť dohodnutú cenu Služby.
2.6. Objednávateľ berie na vedomie, že Užívateľský účet nemusí byť dostupný nepretržite, a to najmä s ohľadom na nutnú údržbu hardvérového a softvérového vybavenia Poskytovateľa, prípadne nutnú údržbu hardvérového a softvérového vybavenia tretej osoby.
3. UZAVRETIE ZMLUVY
3.1. Všetka prezentácia Služby umiestnená vo Webovom rozhraní obchodu má informatívny charakter a Poskytovateľ nie je povinný uzavrieť Zmluvu ohľadom tejto Služby. Ustanovenie § 43a ods. 2 zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník sa nepoužije.
3.2. Webové rozhranie obchodu obsahuje informácie o Službách, laboratórnych metódach, vrátane uvedenia cien jednotlivých služieb. Ceny Služieb sú uvedené vrátane dane z pridanej hodnoty, ak nejde o vyšetrenie pre samoplatcov, ktoré sú oslobodené od sadzby DPH (pozri odst. 4.3.), alebo ak nie je uvedené výslovne inak, a všetkých súvisiacich poplatkov. Ceny Služieb zostávajú v platnosti počas doby, keď sú zobrazované vo Webovom rozhraní obchodu. Týmto ustanovením nie je obmedzená možnosť Poskytovateľa uzavrieť Zmluvu za individuálne dohodnutých podmienok alebo so zľavou v závislosti od konkrétnych podmienok Objednávateľa a akcie Poskytovateľa.
3.3. Na objednanie Služby vyplní Objednávateľ objednávkový formulár vo Webovom rozhraní obchodu. Objednávkový formulár (ďalej len Objednávka) obsahuje najmä informácie o:
- objednávanej Službe,
- spôsobe úhrady ceny Služby,
- informáciách o prípadných ďalších nákladoch,
- po potvrdení je Objednávka uložená v systéme na ďalšie spracovanie a Objednávateľovi je odoslaný e-mail s informáciou o potvrdení Objednávky,
3.4. Pred odoslaním Objednávky je Objednávateľovi umožnené skontrolovať a meniť údaje, ktoré do Objednávky vložil, a to aj s ohľadom na možnosť zisťovať a opravovať chyby vzniknuté pri zadávaní údajov do Objednávky. Objednávateľ odošle Objednávku kliknutím na tlačidlo „Dokončiť objednávku“. Údaje uvedené v Objednávke sú Poskytovateľom považované za správne. Poskytovateľ bezodkladne po obdržaní Objednávky objednávku potvrdí elektronickou poštou, a to na adresu elektronickej pošty Objednávateľa uvedenú vo Webovom rozhraní obchodu alebo v Objednávke (ďalej len Elektronická adresa Objednávateľa).
3.5. Poskytovateľ je vždy oprávnený, v závislosti od charakteru Objednávky (množstvo, výška ceny), požiadať Objednávateľa o dodatočné potvrdenie Objednávky (napríklad písomne alebo telefonicky).
3.6. Zmluvný vzťah medzi Poskytovateľom a Objednávateľom vzniká doručením potvrdenia Objednávky (akceptáciou), tým je uzavretá Zmluva.
3.7. Poskytovateľ je oprávnený odmietnuť akúkoľvek Objednávku Objednávateľa, ktorý pri plnení predchádzajúcich Zmlúv opakovane podstatne porušil Zmluvu. Zmluvné strany sa dohodli, že za podstatné porušenie Zmluvy sa považuje najmä to, ak opakovane nenastúpil v dohodnutom čase a mieste na poskytnutie služby alebo nezaplatil cenu.
3.8. Objednávateľ súhlasí s použitím komunikačných prostriedkov na diaľku pri uzatváraní Zmluvy. Náklady vzniknuté Objednávateľovi pri použití komunikačných prostriedkov na diaľku v súvislosti s uzavretím Zmluvy (náklady na internetové pripojenie, náklady na telefonické hovory) si hradí Objednávateľ zo svojho.
4. CENA SLUŽBY A PLATEBNÍ PODMÍNKY
4.1. Cena Služieb je uvedená na Webovej stránke Prevádzkovateľa.
4.2. Sadzba dane z pridanej hodnoty (ďalej len DPH) sa pri cene Služieb riadi podľa zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty, v platnom znení, najmä ustanoveniami § 29 a prílohy č. 7 k zákonu.
4.3. Služby vyšetrenia sú poskytované výlučne za účelom prevencie zdravia. Vzhľadom na to sú služby vyšetrenia pre samoplatcov oslobodené od sadzby DPH v zmysle ustanovenia § 29 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty, v platnom znení.
4.4. Cenu Služby môže Objednávateľ uhradiť Poskytovateľovi:
- bezhotovostne platobnou kartou
- bankovým prevodom
- v hotovosti
4.5. Prípadné zľavy z ceny Služby poskytnuté Poskytovateľom Objednávateľovi nie je možné vzájomne kombinovať.
4.6. Poskytovateľ vystaví ohľadom platieb vykonávaných na základe Zmluvy Objednávateľovi daňový doklad na vyžiadanie. Daňový doklad vystaví Poskytovateľ Objednávateľovi po úhrade ceny a čerpaní objednanej Služby a zašle ho na vyžiadanie v elektronickej podobe na elektronickú adresu Objednávateľa.
5. MIESTO A TERMÍN PRE POSKYTOVANIE SLUŽBY
5.1. Poskytovateľ poskytuje služby na adresách prevádzok uvedených na tejto webovej stránke.
5.2. Konkrétny termín a miesto poskytnutia služby si volí prijímateľ služby a musí si ich vopred dohodnúť online na webovej adrese www.ivpoint.sk.. Ak objednávateľ objedná termín na poskytnutie služby v lehote na odstúpenie od zmluvy (tj. 14 dní od uzavretia zmluvy) svojou objednávkou konkrétneho termínu a zároveň za splnenia podmienky, že služba je poskytnutá v termíne, objednávateľ zakúpením služby výslovne súhlasí s tým, že nie je oprávnený v tomto prípade od zmluvy odstúpiť. Ak sa objednávateľ v daný termín nedostaví na miesto alebo nezruší objednanie 24 hodín pred poskytnutím služby, tak mu služba prepadá a nie je oprávnený od zmluvy odstúpiť.
6. ODSTÚPENIE OD ZMLUVY
6.1. Objednávateľ berie na vedomie, že podľa ustanovenia § 48 Občianskeho zákonníka nie je možné odstúpiť od Zmluvy, ak bola Služba na jeho výslovnú žiadosť poskytnutá pred uplynutím lehoty na odstúpenie od Zmluvy, teda pred uplynutím 14 dní od uzavretia Zmluvy. Ak bola Služba Príjemcovi poskytnutá, súhlasil s jej poskytnutím a nie je možné od Zmluvy odstúpiť.
6.2. Ak nejde o prípad uvedený v čl. 6.1., má Objednávateľ v súlade s ustanovením § 48 Občianskeho zákonníka právo odstúpiť od Zmluvy bez udania dôvodu do 14 dní odo dňa uzavretia Zmluvy. Odstúpenie od Zmluvy musí byť Poskytovateľovi preukázateľne doručené na adresu na doručovanie. Doručením odstúpenia od Zmluvy vykonaného v súlade s týmto článkom sa záväzky vyplývajúce zo Zmluvy od počiatku rušia. Odstúpenie od Zmluvy musí byť Poskytovateľovi aspoň odoslané v lehote uvedenej v prvej vete tohto ustanovenia. Uplatnenie práva na odstúpenie od Zmluvy musí Objednávateľ vykonať voči Poskytovateľovi formou jednostranného právneho úkonu, napr. listom zaslaným prostredníctvom prevádzkovateľa poštových služieb.
6.3. Objednávateľ má právo odstúpiť od Zmluvy, ak mu nie je poskytnutá zrozumiteľná informácia o výkone Služby.
6.4. Poskytovateľ je povinný v prípade odstúpenia od Zmluvy Objednávateľom vrátiť Objednávateľovi všetky peňažné prostriedky, ktoré od neho na základe Zmluvy prijal.
6.5. Na vrátenie platieb je Poskytovateľ povinný použiť rovnaký platobný prostriedok, ktorý Objednávateľ použil na vykonanie počiatočnej transakcie, ak sa medzi stranami nedohodne inak a nevzniknú tým ďalšie náklady.
7. ZODPOVEDNOSŤ ZA CHYBY A ZÁRUKA
7.1. Práva a povinnosti zmluvných strán týkajúce sa nárokov z vadného plnenia sa riadia príslušnými ustanoveniami všeobecne záväzných právnych predpisov Slovenskej republiky, najmä § 597 a nasledujúcimi Občianskeho zákonníka.
7.2. Poskytovateľ zodpovedá Objednávateľovi za to, že ním poskytovaná Služba nemá vady, najmä za to, že Služba:
- má vlastnosti deklarované Poskytovateľom,
- je poskytovaná Poskytovateľom na primeranej odbornej úrovni.
- jej poskytnutie vyhovuje ďalším požiadavkám právnych predpisov, najmä ustanoveniam § 28 a nasledujúcim Zákona č. 576/2004 Z. z. o zdravotnej starostlivosti a službách súvisiacich s poskytovaním zdravotnej starostlivosti, ako aj ustanoveniam § 597 a nasledujúcim Občianskeho zákonníka Slovenskej republiky.
7.3. Práva z vadného plnenia uplatňuje Objednávateľ u Poskytovateľa na adrese na doručovanie: Štefánikova tr. 81, 949 01 Nitra.
7.4. Za moment uplatnenia reklamácie sa považuje ten moment, keď Poskytovateľ obdržal od Objednávateľa písomnú reklamáciu.
8. ĎALŠIE PRÁVA A POVINNOSTI ZMLUVNÝCH STRÁN
8.1. Poskytovateľ je vo vzťahu k Objednávateľovi viazaný všetkými povinnosťami vyplývajúcimi zo Zákona č. 576/2004 Z. z. o zdravotnej starostlivosti, službách súvisiacich s poskytovaním zdravotnej starostlivosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
8.2. Výsledky poskytnutej Služby je Poskytovateľ oprávnený na výslovnú žiadosť Príjemcu, oznámenú Poskytovateľovi pri vyplňovaní žiadanky na vyšetrenie, poskytnúť.
- osobným vyzdvihnutím na mieste odberu,
- prostredníctvom elektronickej správy, ktorá je elektronicky šifrovaná a doručená na uvedenú adresu elektronickej pošty, ktorú osoba uviedla pri uplatnení Služby u Poskytovateľa na žiadanke,
- písomne prostredníctvom prevádzkovateľa poštových služieb
8.3. Objednávateľ berie na vedomie, že programové vybavenie a ďalšie súčasti tvoriace webové rozhranie obchodu (vrátane fotografií ponúkanej služby) sú chránené autorským právom podľa Zákona č. 185/2015 Z. z. o autorskom práve. Objednávateľ sa zaväzuje, že nebude vykonávať žiadnu činnosť, ktorá by mohla jemu alebo tretím osobám umožniť neoprávnene zasahovať alebo neoprávnene užívať programové vybavenie alebo ďalšie súčasti tvoriace webové rozhranie obchodu.
8.4. Objednávateľ nie je oprávnený pri využívaní webového rozhrania obchodu používať mechanizmy, programové vybavenie alebo iné postupy, ktoré by mohli mať negatívny vplyv na prevádzku webového rozhrania obchodu. Webové rozhranie obchodu je možné užívať len v rozsahu, ktorý nie je na úkor práv ostatných zákazníkov alebo klientov Poskytovateľa a ktorý je v súlade s jeho určením.
8.5. Objednávateľ berie na vedomie, že Poskytovateľ ani Prevádzkovateľ nenesú zodpovednosť za chyby vzniknuté v dôsledku zásahov tretích osôb do webovej stránky alebo v dôsledku užitia webovej stránky v rozpore s jej určením.
8.6. V prípade nespokojnosti Objednávateľa s poskytnutou službou alebo správaním pracovníka Poskytovateľa je Objednávateľ oprávnený podať sťažnosť, a to elektronicky na adresu elektronickej pošty Poskytovateľa: info@ivpoint.sk alebo na adresu na doručovanie: Štefánikova tr. 81, 949 01 Nitra. Poskytovateľ je povinný vybaviť sťažnosť do 30 dní odo dňa jej obdržania, túto lehotu môže v odôvodnených prípadoch predĺžiť o ďalších 30 dní. Poskytovateľ je ďalej povinný navrhnúť Objednávateľovi ústne prerokovanie sťažnosti, ak je to s ohľadom na jej charakter vhodné, umožniť Objednávateľovi nahliadať do sťažnostného spisu a robiť z neho kópie, a poskytnúť na vyžiadanie včasnú a potrebnú súčinnosť príslušnému správnemu orgánu pri šetrení sťažnosti, ak ju tento orgán bude šetriť. Informáciu o vybavení sťažnosti Objednávateľa zašle Poskytovateľ na elektronickú adresu Objednávateľa, ak bola sťažnosť zaslaná z tejto adresy, inak na inú adresu uvedenú na doručovanie Objednávateľom.
8.7. Poskytovateľ je oprávnený na poskytovanie Služby na základe príslušného oprávnenia. Kontrolu v súvislosti s poskytovaním zdravotných služieb vykonáva Ministerstvo zdravotníctva Slovenskej republiky, príslušný odbor zdravotníctva samosprávneho kraja, v ktorom sú Služby poskytované, a Štátny ústav pre kontrolu liečiv. Dozor nad oblasťou ochrany osobných údajov vykonáva Úrad na ochranu osobných údajov Slovenskej republiky (ďalej len „Dozorný úrad“). Slovenská obchodná inšpekcia vykonáva vo vymedzenom rozsahu okrem iného dozor nad dodržiavaním zákona č. 250/2007 Z. z. o ochrane spotrebiteľa v znení neskorších predpisov.
8.8. V prípade sporu Objednávateľa o právo vyplývajúce zo Zmluvy uzavretej s Poskytovateľom, ktorý sa medzi účastníkmi nepodarí vyriešiť priamo, sa môže Objednávateľ obrátiť na vecne príslušný subjekt alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov, ktorým je podľa charakteru zmluvných vzťahov uzatváraných s Poskytovateľom Slovenská obchodná inšpekcia (www.soi.sk). Sťažnosť môže Objednávateľ uplatniť aj u orgánov kontroly podľa odseku 8.7. Obchodných podmienok.
8.9. Službu je možné uplatniť u Poskytovateľa najneskôr do 6. mesiaca odo dňa uzavretia Zmluvy.
9. OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV, ZASIELANIE OBCHODNÝCH OZNÁMENÍ A UKLADANIE COOKIES
9.1. Ochrana osobných údajov Objednávateľa je poskytovaná v súlade s nariadením Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb v súvislosti so spracúvaním osobných údajov a o voľnom pohybe týchto údajov a o zrušení smernice 95/46/ES (ďalej len „Nariadenie“) a zákonom č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov v platnom znení (ďalej len „Zákon“) a vykonávacími predpismi k ochrane osobných údajov. Vyhlásenie o spracovaní osobných údajov je dostupné pod týmto odkazom tu
10. DORUČENIE
10.1. Ak nie je dohodnuté inak, všetka korešpondencia súvisiaca so Službou alebo Zmluvou musí byť druhej zmluvnej strane doručená elektronickou poštou, prostredníctvom prevádzkovateľa poštových služieb alebo osobne. Objednávateľovi sa doručuje na adresu elektronickej pošty uvedenú v jeho Užívateľskom účte alebo poskytnutých Osobných údajoch.
10.2. Akýkoľvek písomný dokument sa považuje za doručený:
- v prípade doručovania elektronickou poštou okamihom jej prijatia na server prichádzajúcej pošty; integrita správ zaslaných elektronickou poštou môže byť zabezpečená certifikátom,
- v prípade doručovania osobne prevzatím zásielky adresátom,
- v prípade zásielky odosielanej prostredníctvom prevádzkovateľa poštových služieb sa považuje zásielka za doručenú dňom prevzatia adresátom, prípadne piatym dňom po jej uložení u prevádzkovateľa poštových služieb, ak adresát odmietol zásielku prevziať alebo si ju v úložnej lehote nevyzdvihol,
- v prípade doručovania osobne tiež odmietnutím prevzatia zásielky, ak adresát (prípadne osoba oprávnená za neho zásielku prevziať) odmietne zásielku prevziať, keď zásielka zostane v sfére vplyvu tejto osoby,
11. ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA
11.1. Ak právny vzťah súvisiaci s používaním Webovej stránky alebo právny vzťah založený Zmluvou obsahuje medzinárodný (zahraničný) prvok, strany sa dohodli, že tento vzťah sa riadi slovenským právom. Týmto nie sú dotknuté práva spotrebiteľa a pacienta vyplývajúce z platných právnych predpisov.
11.2. Ak je niektoré ustanovenie Obchodných podmienok neplatné alebo neúčinné, alebo sa takým stane, namiesto neplatných ustanovení nastúpi ustanovenie, ktorého zmysel sa neplatnému ustanoveniu čo najviac približuje. Neplatnosť alebo neúčinnosť jedného ustanovenia nemá vplyv na platnosť ostatných ustanovení. Zmeny a doplnky Zmluvy alebo Obchodných podmienok vyžadujú písomnú formu.
11.3. Zmluva vrátane Obchodných podmienok je archivovaná Poskytovateľom v elektronickej podobe a nie je prístupná.
11.4. Tieto Obchodné podmienky boli vypracované v súlade so zákonom č. 40/1964 Zb., Občianskym zákonníkom Slovenskej republiky, najmä ustanoveniami § 52 a nasl., a v súlade s nariadením vlády č. 363/2013 Z. z. o vzorovom poučení o práve na odstúpenie od zmlúv uzavretých na diaľku alebo mimo obchodných priestorov a vzorovom formulári na odstúpenie od týchto zmlúv. Ďalej v súlade so zákonom č. 576/2004 Z. z. o zdravotnej starostlivosti a podmienkach jej poskytovania, ako aj v súlade s nariadením Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb v súvislosti so spracúvaním osobných údajov a o voľnom pohybe týchto údajov (GDPR) a zákonom č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov v platnom znení a vykonávacími predpismi k ochrane osobných údajov.
Tieto Obchodné podmienky nadobúdajú platnosť od 1.4.2025.